Followers

Sunday, August 15, 2010

yg mane lg sakit...

semalam masa keja aku dpt ini...


padan muka aku ....hahahaha..tp dlm otak aku terfikir...yg mana lg sakit?? ...sakit hati atau sakit luka kat tangan?...
dan ternyata sakit luka tak lah sesakit mana pun..sakitny bersifat sementara...lama2 akn baik jgk..tp sakit hati blh merosakn semuanye...sakitnye berpnjgn klu tak d rawat dngn kaedah yg btul..tak berdarah...tp blh buat tangan luka mcm aku dpt...hahahah...pdn muka aku...
jadi tak guna lah nk sakit ati mlampau2..bnyk2 bersbr je..buat mane yg mmpu...nah.. berbalik pd sakit hati...ianye adalah pnykit..satu kanser dlmn yg payah d rawaat..sakit hati blh merosakn semuanye..sejrh bnyk mnunjukn berpunca dr sakit hati,dendam, iri hati,yg merosakn hubungan manusia sesama manusia.hubungan manusia dgn haiwan,dan manusia dngn alam...so kawal la rasa skit hati kita..jgn smpi kita termasuk dlm senarai carta mnjd perosak atau pun mrosakn dr sndiri krana rasa sakit hati.....

nasib ada minyak gamat..
terima kasih pada org yg menemui gamat sebagai ubat...terima kasih bnyk2..

No comments:

Post a Comment