Followers

Sunday, January 9, 2011

nota buat qasih....

qasih..

harusnya biar aku luahkan semuany apa yg terbuku dihati selama ini..aku rasakn wajar buat aku untuk menulis ini buat kmu
kerana kmu isteriku..
aku mahu jalani hidup ini bersama kmu qasih..merasai indahny hidup ini bersma kmu,merasai payahnya hidup ini bersama kmu,merasai bahagiany hidup ini cuma bersama kmu..brkongsi segala apa adany yang dikurniakn Allah buat kita...
aku mhu mnyempurnakn agama kita ini bersama kmu..mnymbung seruan nabi kita pd bkal khalifah2 bru ,yg jika diizinkn Allah lahir dr bnih kasih syg dn cinta kita...

qasih..
aku akui driku tak sesmpurna mana,..tp kesempurnaan itu aku ykini ada selagi aku bersama kmu..
kerana kmu istriku.
belahan dr sepruh hatiku...

qasih..
aku impikan kita bersama mncium hruman kasturi d syura fidausi.
aku ingin terus mncintai kmu sepertimana saat mula2 aku mrasakn cinta n kasih kmu..
kerna seharusy itu tujuan asal hidup kita..bhgia smentara didunia ini mengecapi abadiny cinta kita dsana..

qasih,,
tegurlah aku andai aku lalai, myakiti hatimu..
bntu aku untuk terus kekal bhagia bersamamu
kerana kmu pndampingku
kerna kmu amanah n anugerah Allah buatku..

qasih,,,
hanya itu pintaku dan doaku bersama kmu
andai aku tak mmpu mmbhagiakn hidupmu
jujurlah pdaku
kerna pasti ada jln terbaik untuk kita pilih..

No comments:

Post a Comment